onsdag 6 juni 2012

Tre saker du kan göra för att få en snyggare garageuppfart

Har du tänkt på att det första synintryck dina gäster möts av, faktiskt är din garageuppfart? När ägnade du senast  din uppfart lite extra omtanke? Själv rensade jag min uppfart häromveckan så det var inte så länge sedan, men innan dess var det ett bra tag som det legat orörd. Jag tror inte heller att jag är direkt ensam om att inte ge garageuppfarten den kärlek den faktiskt förtjänar Därför tänkte jag ge tre snabba och bra tips på hur man kan skapa en snyggare uppfart.

1. Ta bort ogräs, det finns få saker som är så tråkigt, som att mötas av en dåligt underhållen uppfart. SE därför till att hålla den fri från gröna växter, kottar och löv!

2. Lägg plattor istället för singel. Genom att välja och ha plattor, gör att garageuppfarten känns väldigt steril och välskött precis som man önskar den skall vara med andra ord.

3. Plantera gröna växter invid uppfarten för att göra den levande och skapa en snygg kontrast!

Hoppas jag kunnat inspirera något med detta små tips. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Your site has very useful information, I really enjoyed reading them. I’m thankful I found this one. Hope you can continue posting interesting updates like this one.

    SvaraRadera